|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Melissa Johnes
Administrator Evil bitch
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:09, 08 Lut 2012 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin obowiązujący na forum
1. Forum rządzą Administratorzy i Moderatorzy.
2. Adminom się nie pyskuje. Jeżeli masz jakieś uwagi napisz je życzliwie na PW. Pamiętaj, że Admin to nie robot i nie siedzi na forum cały czas.
3. Jeśli masz jakiś problem zwróć się do Moderatora.
4. Kolor czerwony zarezerwowany jest dla Adminów a zielony dla Moderatorów.
5. Każdy ma obowiązek zapoznać się z regulaminem i następnie podpisać się imieniem i nazwiskiem swojej postaci w wyznaczonym temacie.
6. Po każdej zmianie regulaminu należy ponownie podpisać się w wyznaczonym miejscu. O zmianie reguł użytkownicy zostają powiadomieni przez PW.
7. Nie można być ukrytym! Mogą to jedynie Admini wedle ich kaprysu ;)
Należy przeczytać regulamin i często tu zaglądać, z powodu zachodzących zmian.
Regulamin dotyczący kont postaci
1. Nick = imię i nazwisko postaci!
2. Jedno konto to jedna postać!
3. Masz nieograniczoną możliwość posiadania kont.
4. Postacią na forum jest wyłącznie człowiek!
5. Twoja postać powinna zawierać avatar i podpis. W podpisie należy podać odnośniki do karty postaci i stosunków między-postaciowych.
5. Upewnij się, czy postać na avatarze nie jest już zajęta {wyjątek występuje, gdy ktoś zgadza się na siostrę/brata bliźniaka}.
6. Każdy avatar musi mieć wymiary 200x320` (szer-wys). Nie można mieć innych bo potem forum ciężko się przegląda.
7. Każdy nowy użytkownik ma obowiązek stworzyć kartę postaci oraz napisać w stosunkach między-postaciowych. Musi dostać akceptację, zanim zacznie pisać na forum!
8. Temat "relacje" należy regularnie uzupełniać!
8. Jeżeli chcesz zmienić coś w karcie postaci - pisz na PW do Administratora.
1. Nie pisz TaKiiM PiiSm3M - źle się czyta.
2. Przed założeniem nowego tematu upewnij się czy dany temat nie istnieje. Nie dotyczy to mieszkań, telefonów komórkowych, czy poczty e-mail.
3. Staraj się oddzielać czynności wykonywane przez postać od wypowiedzi.
4. Post powinien zawierać min. 10 słów {nie dotyczy telefonów komórkowych oraz emaili}.
5. Posty muszą być pisane w 3 osobie liczby pojedynczej. Wypowiedzi piszemy od myślników!
6. Dopuszczalne jest posługiwanie się wulgaryzmami (należy jednak nie przesadzać).
7. Należy zachowywać zasady poprawnej polszczyzny.
8. Nie powinno się pisać dwóch postów pod rząd (są jednak wyjątki, gdy chcesz np. odświeżyć temat).
9. Nie wolno pisać za inną postać.
10. Nie wolno spamować, do tego jest przeznaczony specjalny dział!
Należy regularnie czytać temat OGŁOSZENIA!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Melissa Johnes dnia Pon 21:03, 02 Lip 2012, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|